Умови гарантії та повернення
Закрити
Немає облікового запису - зареєструйтесь
Забули пароль?
Закрити

Закрити
Кошик0
Пошук
Кабінет0

Умови гарантії та повернення

Повернення коштів за товар (далі - повернення), придбане у роздрібних магазинах, обмін товару неналежної якості (далі - обмін), здійснюється на підставі Закону України «Про захист прав споживачів», Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

Строки повернення та обміну товару регулюються Законом України «Про захист прав споживачів».


Чи можу я обміняти чи повернути товар?

Відповідно до закону «Про захист прав споживача» така можливість є. Повернення купленого товару може здійснюватися протягом 14 днів з дня покупки.


Випадки, в яких допускається обмін або повернення товару:


  • пристрій має товарний вигляд (відсутні подряпини, пошкодження, сколи та будь-які інші сліди використання);
  • пристрій був у використанні;
  • є повна комплектація товару;
  • цілісність упаковки не пошкоджено;
  • є всі заводські маркування, пломби, ярлики;
  • збережено квитанцію про купівлю або гарантійний лист, або номер замовлення


Таким чином, клієнт має право обміняти повністю робочий і функціонуючий товар, якщо з якоїсь причини він не може використовуватися покупцем. Причиною для обміну/повернення може бути невідповідна форма, розміри, колір тощо.

Якщо клієнту не підійшов товар, але за всіма критеріями має належну якість, компанія зобов'язується зробити обмін і повернення.

Однак якщо пристрій не функціонує , обміняти або повернути товар можливо лише після діагностики в сервісному центрі, і лише у випадку, якщо поломка не пов'язана з будь-якими несанкціонованими діями покупця. Сервісний центр після ретельної перевірки видає висновок. Якщо за результатами умови експлуатації не порушено, інтернет-магазин здійснює обмін/повернення.

Де я можу обміняти чи повернути товар?

Обмінювати чи повернути товар можна у нашому інтернет-магазині https://izihub.com.ua/ для цього вам потрібно заповнити форму на повернення товару.

Куди звертатись з приводу гарантійного обслуговування?

З питань гарантійного обслуговування звертайтесь до менеджера, який продав вам товар або безпосередньо в наш сервіс, зателефонувавши за номерами техпідтримки (0663022006; пн.-пт. з 9.00 до 17.30, зб. з 10.00 до 15.30)

У яких випадках буде відмовлено у гарантії?


  • Перепрошивка обладнання;
  • порушення цілісності корпусу (відсутність болтів, елементів корпусу, пошкодження роз'ємів);
  • встановлення сторонніх додатків;
  • наявність у пам'яті пристрою мультимедійного контенту клієнта;
  • нехтування правилами інструкції;
  • експлуатація обладнання із порушеннями;
  • несанкціоноване розтин та втручання в конструкцію та схеми пристрою;
  • зміна або видалення серійного номера або MAC-адреси;
  • попадання у пристрій чужорідних предметів (сміття, сліди життєдіяльності комах), зокрема рідин.

Крім того, якщо сумарна кількість дзвінків (для смартфонів та телефонів) перевищує позначку в 5 хвилин, а використаний трафік мережі (для смартфонів, модемів та роутерів) налічує понад 500 Мбайт, таке обладнання поверненню не підлягає – можливий лише обмін на аналогічну модель.

У яких випадках право на гарантійне обслуговування стає недійсним?


  • Дефекти, що сталися з вини клієнта;
  • ушкодження, що виникли внаслідок погодних умов чи природних катастроф;
  • поломки, спричинені перепадами напруги в електричній мережі;
  • пошкодження, що сталися через синхронізацію з іншими електронними
  • пристроями та сторонніми комплектуючими;
  • природне зношування обладнання або його окремих деталей;
  • ремонт у будь-якому сторонньому сервісі


На що гарантія не поширюється?


На комплектацію (зарядні пристрої, USB-кабелі, акумуляторні батареї тощо) гарантія понад 14 днів не поширюється.

Стартові пакети (у тому числі прошити в обладнання номери) операторам зв'язку України поверненню та обміну не підлягають.

Закрити