Повернення та обмін
Закрити
Немає облікового запису - зареєструйтесь
Забули пароль?
Закрити

Закрити
Кошик0
Пошук
Кабінет0

Повернення та обмін

При отриманні продукції неналежної якості клієнту гарантовано право обміняти її або повернути. Під час проведення цих процесів компанія керується Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну

Обміняти або здати товарну одиницю можна протягом 14 днів після його придбання. Зворотна доставка виконується за домовленістю обох сторін.

Умови повернення

Ми стежимо за якістю нашої продукції, проте від заводського бракуніхто не застрахований. У такому випадку ми зобов'язуємося замінити товарну одиницю з дефектом або повернути кошти. При виникненні такої ситуації клієнт повинен у період до 14 днів звернутися до нас зателефонувавши.

Для того, щоб повернути або обміняти товар, необхідно заповнити форму повернення товару, далі з вами зв'яжеться наш менеджер і дасть наступні інструкції.

Пересилання товару завжди здійснюється за рахунок покупця, навіть у разі гарантійного ремонту.

Обов'язкові правила при зверненні

  1. Надання виробу, що має товарний вигляд.
  2. Наявність упаковки та повної комплектації.
  3. Наявність документів або номерів замовлення, що свідчать про придбання пристрою.

Таким чином, наявність будь-яких зовнішніх дефектів не дозволить покупцеві повернути виріб або його замінити. Рішення також буде негативним у разі проникнення корпусу рідин. Витрати за переміщення товару покладаються на покупця.

Звертаємо вашу увагу , що окрема продукція не підлягає заміні/поверненню. До таких відносяться будь-які вироби, зроблені на замовлення, а також стокове обладнання ( уживані, stock, refurbished ).

Прийом браку післяплатою неможливий ! Компенсовані кошти повертаються на банківську картку покупця.

Виявлення заводського браку протягом гарантійного періоду

Якщо прояви неполадок виявлені через 14 днів після покупки, але потрапляють під гарантійний період, клієнт має право на гарантійне обслуговування та ремонт придбаного пристрою. Для якнайшвидшого розгляду конкретного випадку необхідно звернутися до продавця.

Що необхідно мати при собі:

  • обладнання, що підлягає обслуговуванню або ремонту;
  • повну комплектацію із упаковкою;
  • Наявність документів або номерів замовлення, що свідчать про придбання пристрою.
  • За відсутності хоча б одного з вищевикладених пунктів рішення може бути прийняте на користь клієнта.


Після звернення покупця інженери нашого Сервісного центру проведуть первинний огляд та виконають експертизу. Термін діагностики – до 3 діб з моменту прибуття обладнання. Після виявлення неполадок у роботі пристрою ремонт за гарантією може здійснюватись до 14 днів. Якщо девайс не належить до гарантійного випадку, терміни ремонту та ціни обговорюються індивідуально.

Закрити